dijous, 27 de març del 2014

Dècada anys 70 - Any 1971


Primavera 1971  


(Notes a la revista “Horizontes”)


HEM SENTIT DIR...que els veïns de la plaça “Vieja” han tramés a l’Ajuntament, per via reglamentària, una sol.licitut demanant el canvi de nom de dita plaça; que volen que es digui: Plaça del Teatre. Ho trobem molt bé, per quan aquest mot de “Vieja” no ens ha agradat mai; doncs en tot cas s’hauria de dir “Antigua”, ja que així consta en la paperada d’aquells temps.

Plaça del Teatre ens agrada, doncs ens recorda i a l’ensems deixaria constància d’aquell magnífic Teatre Principal que, malauradament va ésser enderrocat en lloc d’arranjar-lo.

La manca que ens fa!.

“FESTA DELS PAGESOS”.- Como es norma en esta festividad, tuvo lugar en el teatro del Círculo de Católicos la representación de la divertida comedia en tres actos original de Antonio Santos, A LA LLUNA NO HI HA PINS, cuya acción transcurre en un lugar de veraneo de la costa catalana, y en la que nuestros jóvenes valores teatrales, bajo la dirección de Juan Olivas, supieron darle mucha fluidez representativa, sacando muy buen partido de las escenas jocosas que, de continuo, arrancaron la carcajada al público asistente.

LA “ISIDRADA” de este año se tituló “A la lluna no hi ha pins” y el centenar de personas que la vieron aplaudieron al final al cuadro de intérpretes que bien se merecen que citemos en nuestras “Noticias en cadena”. Las señoritas primero como norma de educación: Catalina Noguer, Maria Angeles Reverter y Filomena Rodriguez (que nervios, chicas, que nervios!, que no hay para tanto!). Después los jóvenes: Rafael Serralvo, Jaume Albertí, Joan Solana; luego los veteranos Lluis Soler i Joan Geli, y como final un “gosset” molt “mono” que actuó con mucha naturalidad sin decir ni “guau”. Dirigió, apuntó y en ocasiones se “berrinchó”, nuestro Jefe de Redacción, Joan Olivas. Al final se destapó una botella de coñac, se aplacaron los nervios, y todos contentos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada